Hoe goed zit jouw achterdeur dicht?

Het is een feit: tevreden medewerkers blijven langer bij je. Dat geldt ook voor uitzendkrachten. De uitzendkrachten van Anderz for Flex blijven zeker bij je, die gaan er niet vandoor via de achterdeur. Want onze mensen zijn echt tevreden toppers. Uit een zeer recent medewerkerstevredenheidsonderzoek blijkt namelijk: onze medewerkers geven Anderz maar liefst een 9,8.

Zoals de meeste mensen weten die in deze branche werken kan het een hele klus zijn om een grote groep flexkrachten (die allemaal ergens anders werken) te bereiken én ze zo ver te krijgen dat ze deelnemen. Een responspercentage van 47% was voor ons dan ook boven verwachting. We ondervroegen meer dan 100 van onze flexkrachten over verschillende onderwerpen: onboardingsproces, uren invullen, salaris en tevredenheid zijn hier een belangrijke greep uit.

Het onboardingsproces is een belangrijk onderdeel van menig uitzendbureau en backofficepartij. Belangrijk dus dat dit functioneert naar behoren en voor ons bij Anderz een onderdeel wat áltijd in ontwikkeling blijft. Het onboardingsproces kreeg van onze medewerkers een 8,8!

Wil jij jouw backoffice uitbesteden?

Bij Anderz gáán we voor onze klanten. Dat zie, merk en voel je. En juist dat gevoel laat zich lastig in woorden omschrijven. Dat moet je … voelen.

Na de onboarding vonden we het tijd om informatie te winnen over het doorgeven van de uren. Over het algemeen doen veel van onze flexkrachten dit zelf via e-UUR. Zelf ervaren we dit als heel gebruiksvriendelijk en makkelijk. Hier was de vraag hoe makkelijk je uren online door kunt geven op een schaal van 1 tot
10. We kregen een gemiddeld cijfer terug van onze kritische jury van een heuse 9,2! We hebben het gevoel dat als het een daadwerkelijk examen geweest was we best redelijk uit de bus zouden komen.

Nog wat meer mooie uitkomsten:
• Het werk waarderen ze gemiddeld met een 8,7
• Volop tevredenheid rondom het doorgeven van de uren: een 9,7
• En van het cijfer voor salarisuitbetaling werden we zelf even stil: een 9,8

‘’De persoonlijke aanpak en communicatie zijn super. Altijd vriendelijk en bovenal kundig. Geen vraag is teveel.’’

Dit doen we niet vanuit een ‘’kijk ons nou eens’’ gedachte, maar omdat bovenstaande quote is waar we het voor doen. We vroegen naast feedback ook om ons functioneren een cijfer te geven. We mogen dan ook met trots meedelen dat we hier een 9,5 voor hebben gekregen. Blije klanten én blije medewerkers, dáár gaan we voor iedere dag opnieuw.

Wil je meer weten over ons medewerkerstevredenheidsonderzoek? Neem gerust contact met ons op!

Samen zetten wij kwaliteit op 1

Bij Anderz for Flex staat kwaliteit bovenaan. Daarom zetten wij graag nét dat stapje extra voor onze klanten. Wij staan graag voor je klaar met:

  • De beste inhoudelijke kennis
  • Een dagdeel per maand aanwezigheid op jouw locatie
  • Deskundig advies wanneer jij dat nodig hebt